Kuukausi Instarilla takana – tällaista työ on ollut

1 Min (209 sanat)
harjoittelupaikka, instar, markkinointi, työnantajabrändäys, Työntekijäkokemus,

Tarkkaan ottaen noin puolitoista kuukautta sitten vastaanotin ensimmäisen työpaikkani markkinoinnin alalla. Työ alalla, jolla työskentelystä olen aina unelmoinut. Onko tämä nyt sitten ollut kaikkea, mistä päiväuneksin aikaisemmissa työpaikoissani?

Rehellinen vastaus kysymykseen on luonnollisen tylsään tapaan monimutkainen. Odotukseni samaan aikaan ylittyivät ja alittuivat, tosin suureksi osin, koska en oikeastaan tiennyt mitä odottaa. Markkinoinnin töissä työpäivät ovat niin monimuotoisia ja toisistaan eroavia, etten ollut saanut selkeää vastausta siihen millaisia työpäiviä minun tulisi odottaa.

aikani Instarilla tähän menneessä on ollut vähintäänkin jännityksen täyteistä. Aloittaessani 18.10., sain jännittää paljon, sillä kohtasin usein ennenkokemattomia haasteita. Yllättäen olen saanut energiaa kliseisestä ajatuksesta, että jokainen haaste on mahdollisuus. Mahdollisuus oppia jotakin uutta tai kehittyä paremmaksi jo osaamassani asiassa.

Saatat miettiä, millaista oikein on olla töissä työnantajabrändäystä tekevässä yrityksessä. Tämän puolentoista kuukauden perusteella voin kertoa, että hyvä työnantajabrändäys ei ole vain palvelu, jota Instar tarjoaa. Täällä työnantajabrändäys on hengessä ja veressä, ja se näkyy työpäivissä. Töihin tuleminen ei tunnu raskaalta, kun tietää että on tulossa hyvään paikkaan.

Kuten kerroin ensimmäisessä blogissanikin, olen edelleen innoissani polusta, jonka kuljemme yhdessä Instarin kanssa. Kuka tietää mitä tulen vielä kokemaan. Parin kuukauden päästä lupaan palata asiaan ja kertoa käytännönläheisemmin ajastani Instarilla, kunhan olen kerryttänyt hieman enemmän kokemusta taskuun.

Käy tutustumassa myös muihin Instarin artikkeleihin:

Markkinointiharjoittelija Instarilla – datarakas strategikko

Kuka karttaa nuoria? – Nuorten työntekijöiden palkkaamisesta

Seuraa meitä somessa!

LinkedIn | Instagram | Facebook